slide image slide image

Możliwości kolorystyczne


Technologia

Nowoczesny park maszynowy, który usprawnia proces produkcyjny i podnosi jakość wyrobów to główny atut naszej technologii.

Stosowana technologia wypału ceramiki reklamowej charakteryzuje się dużą wydajnością, co pozwala na sprawną i dużą ilościowo realizację zamówień.

Nasza technologia jest przyjazna dla środowiska i pozwala oszczędzać energię elektryczną.


Trwałość nadruku

Nadruki na wyrobach porcelanowych i porcelitowych są wypalane w temperaturze 800-840°C. Gwarantuje to ich trwałość na mycie w zmywarkach i działania mechaniczne, jak drapanie, szorowanie.
Nadruki na szkle są wypalane w temperaturze 550-620°C, sugerujemy zmywanie ręczne.

Wytyczne techniczne projektów:

Format plików graficznych: cdr, eps lub ai.

Fonty: wszystkie czcionki zamienione na krzywe lub czcionki dołączone do plików graficznych.

Kolory:
- sugerujemy określenie kolorów wg wzornika Pantone,
- bitmapy w CMYK.

Rozdzielczość:
- projektów rastrowych 300 dpi,
- plików podglądowych jpg 72 dpi.

Dobór kolorów nadruku:
Kolory farb ceramicznych nie posiadają oznaczeń Pantone i nie mogą być dokładnie porównane do tego wzornika. Dopuszcza się odstępstwo koloru w ramach 2 stopni w skali wzornika Pantone.


KREATYWNA* FORMA CERAMIKI

* Kreatywność (postawa twórcza; od łac. creatus czyli twórczy) – proces umysłowy pociągający za sobą powstawanie nowych idei, koncepcji lub nowych skojarzeń, powiązań z istniejącymi już ideami i koncepcjami. Myślenie kreatywne to myślenie prowadzące do uzyskania oryginalnych i stosownych rozwiązań. Alternatywna, bardziej codzienna defi nicja kreatywności mówi, że jest to po prostu zdolność tworzenia czegoś nowego.

KREUJEMY NOWE SPOJRZENIE NA KUBEK!

Mamy naturalne pragnienie otaczania się pięknymi przedmiotami, instynktownie wiedząc, że podnoszą one jakość naszego życia. Z myślą o Was stworzyliśmy IVORY. Pracując nad kolekcją kierowaliśmy się zasadami: piękno i funkcjonalizm, minimalizm i najwyższej jakości wzornictwo. Zaprojektowaliśmy autorską linię ceramiki, która nie tylko spełnia funkcjonalną rolę, zachwyca kreatywnym designem, ale również dostarcza pozytywnych emocji.

Różnicując Wasze odczucia podzieliliśmy kolekcję na pięć linii: Classic Line, Good Form, Lucky Charm, Perfect Combination, Economy Line.

W każdym dziale zamknęliśmy nieco inną dawkę kreatywności, nieschematycznych rozwiązań i radości jaką odczuliśmy pracując nad IVORY.


ZASKAKUJE FORMĄ
INTRYGUJE KSZTAŁTEM
UWODZI KOLOREM
ZNIEWALA OD PIERWSZEGO WEJRZENIA

BIG IVORY IDEA – koncepcja kreatywnej
ceramiki reklamowej.
Uwaga: Idea rozprzestrzenia się szybko.

WITAMY NA PLATFORMIE KOMUNIKACYJNEJ IVORY.
Projektujemy i produkujemy ceramikę reklamową.
Nasza produkcja to kubki z nadrukiem, filiżanki z nadrukiem.
Kubek z nadrukiem oraz filiżanka z nadrukiem powstają z połączenia pasji i zaangażowania.
Kreujemy nowe spojrzenie na kubek